2011-05-24 | 11:47:16

Fullt upp


Idag är det egentligen dags att skriva tenta men i sista stund bestämde jag mig för att skippa den. Jag känner att jag inte är redo. All fokus har lagts på farmakologitentan som jag skrev i lördags.
På torsdag är det dags för examination i PVK, injektioner, intravenös infusionbehandling och venprovtagning och den 7 juni är det dags för terminens sista tenta. Tiden har gått sjukt fort, nu är det bara 3 terminer kvar.

För er som inte redan vet har jag fått jobb i sommar. På Systembolaget i city. :) Det ska bli så jäkla roligt och skönt att inte behöva tänka på sjukdomar, trycksår och allt annat som hör till sjuksköterskeyrket. Hjärnan behöver vila lite. ;)

Just nu är jag enormt sugen på styrketräning så jag ska ta och bege mig dit strax.





Until next time...





Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!