2011-04-16 | 15:15:56

Stargazer


Det var ett bra tag sedan jag var på gymmet sist men idag fick jag äntligen tummen ur. Jag är fortfarande snorig efter dunderförkylningen men det gick bra ändå. Fasiken vad skönt det var!

Det är jättefint väder ute så det känns lite trist att inte ha ett tjejgäng att dra med sig till någon av alla uteserveringar här i Karlstad.  Lördag och allt. Oh well.

Idag ska jag försöka packa ner lite grejer som jag inte behöver. Jag och Niklas flyttar ju ihop igen den 1 juni. *wooohooo* Efter mycket om och men så hittade vi äntligen en lägenhet på Herrhagen. Jag är smått överlycklig då den har badkar. Som jag längtat!

En annan sak som gör mig överlycklig är att gå förbi Interflora och upptäcka att de har ENORMA Stargazers. Min favoritblomma! :) Köpte såklart med mig en kvist som nu pryder mitt vardagsrum. Inte för att jag har några andra rum...  Toaletten räknas inte. ;)

Förutom blomman blev det några bitar Valrhona och en flaska rödvin. Perfekt sällskap när man är ensam en helg.





Until next time...



Kommentarer;
Nenne

Hej sötis! Kul med ny blogg!

Härligt att du fortfarande älskar liljor :-)

PUss och njut av vinet o chokladen. / Nenne

2011-04-16 kl. 16:10:48
Mamma

Hej, Vilken härlig bild. Vackra blommor. Som du kanske vet så är det en av mina favoriter.

Hoppas att det går bra med packningen!!

Kramis

2011-05-19 kl. 20:34:20

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!