2011-04-11 | 16:47:36

Ett nytt kapitel

Det är mycket som har hänt och mycket som händer.
Jag har länge funderat på att starta en ny blogg. Stänga ett gammalt och mindre roligt kapitel för att öppna ett nytt och bättre. Jag hoppas att ni hänger med!

Den här bloggen är främst för min familj och mina vänner uppe i norr. Men även för mina nya vänner och min "extended family".

Just nu befinner jag i min lilla studentlägenhet. Jag har feber och är rejält förkyld så detta är allt jag har att säga just nu.


Linda


Kommentarer;
Mamma

Vilken fin blogg du har gjort. Fortsätt att skriva lilla gumman, det är så roligt att läsa.

2011-04-16 kl. 20:36:15

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!