2013-10-26 | 00:11:12

Rödvinsbabbel

Huvudvärken har legat som en dimma framför ögonen i två dagar. Inre stress skulle jag tro. Jag har även varit lite smått nedstämd men jag tror att det främst beror på PMS. Och lite stress.
 
I onsdags kastrerade vi vår lilla Kitty. Jag ville att hon skulle få en kull eller två men hon löper alldeles för ofta och har på grund av detta gått ner i vikt så kastrering är det enda rätta. Än så länge ser operationssåret bra ut och jag håller tummarna för att hon inte ska reagera på stygnen som hennes syrra Carmencita gjorde.
 
Illamåendet trycker i halsen men huvudvärken har gett med sig efter två paracetamol. Är det inte det ena så är det de andra... Kanske blev det lite för mycket rödvin ikväll.
 
Lillan har redan somnat vid min sida och nu är det även dags för mig att sluta mina trötta ögon.
 
Godnatt!
 
//Linda
 

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!