2013-10-10 | 23:56:58

Trötta ögon

Ögonen går nästan i kors efter dagens studier. Jag har ett examinerande seminarium klockan 08:00 imorgon. Val av pedagogisk handling. Patientundervisning.
Kompetensbeskrivningen för legitimerade sjuksköterskor. Ja, ni ser vad roligt läsande/skrivande jag haft. :)
 
Idag fyllde vår lilla turk 6 månader. Hon kallas Lillan men väldigt ofta även apan, mongo och pruttkatt. Hon har en förmåga att fisa när man lyfter henne. Och jäklar vad det luktar. Jeeeez! En gång fes hon i Mickes ansikte. Han ville kräkas, jag garvade.
 
Om jag ska komma upp imorgon är det nog dags att krypa ner i sängen nu.
 
Godnatt!
 
//Linda
 
 

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!